You and me forever...

Idag den 10/10, klockan 10 exakt, befann jag mig på Lord Emmoth Tattoo här i Lycksele. Då skulle äntligen mina många års funderingar på att tattuera mig bli verklighet. Motivet som nu sitter på min vänstra vad är en fransklilja med underbart vacka rankor bakom. Det gjorde inte ont, sved och brände lite men var en behaglig upplevelse. Emmoth är mycket duktig och jag går redan i tankarna om att planera in fler sittningar. Motiv har jag på lager så det räcker...hehe.

Hypra fick gå på släp igår då hon fått håravfall där gjorden ska ligga på både höger och vänster sida bakom frambenen., och vad vi tror är ett getingstick just bakom håravfallet på högersida...men knölen hade spruckit igår så jag rengjorde först med vatten och jodopax, sen sprayade jag med blåspray och idag när vi var dit och lunchade så såg det betydligt bättre ut=)
Måste verkligen ta kort på henne fightingface någon gång! Hypra går verkligen all in när det gäller träning, oavsett om hon går på släp eller framför vagn=)
Idag så fick dom flytta in in vinterhagen, så jag och Anna har halmat upp, flyttat saltstenshållaren och vattenbaljan. Senare ska vi dit och fodra kväll, då ska jag pussa mer på mitt hjärta!

Höres...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0