Jo det va som så...

Klockan är mitt i natten och man borde egentligen sova....
Har varit borta från bloggen igen ett tag nu men det är helt pga en del personliga saker som fått mig att dra mig undan både i det verkliga livet och från internet. Mår piss för det mesta men rycker upp mig så pass att jag fixar jobb och hästen, sedan får tyvär umgänget lida lite, men mina vänner som läser detta, jag uppskattar er alla men detta är något som kommer ta tid innan jag är tillbaka i mitt fulla underbara jag. Så ni har inte gjort något utan det är i mig själv detta sitter.

Min Hypra fortsätter utvecklas i en underbar riktining! Farten börjar komma och orken med, imorgon blir det banjobb, ska bli sjukt kul! Dock är en liten fråga varför hon är lite högre på höger sida vid korset bak, kan det vara för att hon vill springa en aning snett bitvis i träning eller växer hon lite knasigt? Ska hålla koll på detta....går i funderingar på entömsbett eller om det skulle bli värre att sätta på henne en vikt eller tyngre boots på vänsterbak så hon inte blir svagare på den sidan.....

En bild på det finaste jag har i mitt liv, förutom mina nära och kära<3


(Bilden tagen av Emma Karlsson)

Över o ut!


Kommentarer
Postat av: Dennis Alexis

<3

2012-08-07 @ 09:46:34
URL: http://dennisalexis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0