Vi kämpar på....

Frånvaro återigen...jag är så himla slö alltså;)
Men som rubriken säger så kämpas det på, både med Hypra och med min egen träning! Med min träning går det bara bra än så länge, bara några få kilon kvar tills mitt första delmål med vikten...:D Försöker köra mest kondition, antingen promenad eller löpning. Klarar springa 1km utan att dö på löpbandet, men måste verkligen köpa bättre skor! Så man kan konstatera att konditionen är långt ifrån bra...men ska bli bättre!

Hypra har fortfarande problem med spända blodkärl, mest på högerbak, men håller hon igång så blir dom mycket bättre....
Ska införskaffa boots som hon kan ha bak så hon inte slår sig, provade dom röda terrängbootsen hon egentligen ska ha när hon åker transport och hennes aktion blev mer avslappnad, och hon travade längre o längre stunder istället för att hela tiden försöka fatta galopp. Fick även sömma om två sömmar på högerbaksko då hon tappat två, gick super! Hon stod som ett ljus och lät matte arbeta.
En sak till lilla Hypra måste bli bättre på är att inte vara fullt så skvättig som hon är nu...är i en annan värld många gånger..

Nää nu måste jag duscha....Över o ut!



(Så snygga boots är detta! Bild från utprovning några veckor sedan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0