Hallå hallå hallå!

Jag har anmält Hypra till en unghästvisning för 1 och 2-åriga kallblod som förhoppningsvis kommer hållas på Umåker den 18/9! Vi är i dagsläget bara 6 unghästar anmälda, men anmälningstiden går ut den 12/9 så jag hoppas det iaf trillar in två anmälningar till så det blir av, minst 8 unghästar vill arrangörerna ha. Så nu måste alltså jag öva häst vid hand med Hypra som en galning, provade idag och det gick fint att ställa upp henne snyggt, men detta med att skritta på vid min sida gick tillslut ganska bra, att trava...ojoj...ja jag vet inte hur det ska gå detta! Men snygga ska vi vara, man kan vinna pris för bäst visade häst och det vore ju inte helt fel:P
Så håll alla tummar o tår att hon tar åt sig häst vid hand träningen, och att det går bra o att vi får bra kritik!


(Foto: Emma Karlsson)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0