Feber och annat mysigt

Har haft jour i helgen, så större delen av min tid har spenderats i stallet. Allt har gått fint förutom att hästarna sprängde hagarna i förmiddags så det blev att laga hagar, så nu går hästarna inte i skilda beteshagar längre utan i  en stor gemensam och det verkar funka bara bra=)
Körde Hypra idag och hon fick gå helt själv, Anna satt på vagnen brevid mig, och behöver jag säga att hon var så cool och bara skrittade på. En gång stannande hon för att tänka efter lite, men skummet rann från munnen. Hypra hade riktigt kul och var som sagt jätte duktig! Vi ska nog köra ut med henne en liten sväng nästan gång, kommer bli spännande. Min lilla juvel, vad väntar i din framtid?!

Ska slöa nu och titta film innan läggdags....kram på er ljuva själar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0