Sommar, sommar !

Vilken sommarvärme vi har här i norrland nu! Himla gött, om än ibland att det blir lite FÖR varmt för min del. Men det är inte för att klaga jag säger så utan för att jag är så ljus i hyn att det blir helt enkelt jobbigt för mig, men tur då att det finns goa verandor eller andra skuggiga ställen där man kan söka skydd=)
 
Köpte en till sele igår haha! Tre selar har man nu och ingen häst;) Men snart blir det nog ändring på den saken...hehe;) Det är iaf en quickhitch med automatcheck! Så nu har jag en träningsele till, den andra träningselen måste jag köpa en långbrösta till och fixa så jag kan ha slagjord på, och tävlingselen måste jag fixa en kloss till så jag kan ha automatcheck på den med! Inte billigt med trav, kostar oftast mer än det smakar men det är ju en helt underbar sport, tycker jag i skrivande stund iaf haha!

Måste också rikta ett stort grattis till Charlotta Nordin och Anna Sjögren som i onsdags kom trea med Lyckelds Elrigo på Hotingtravet!

Nej nu blir det att fortsätta njuta av denna sommardagen, fixa med tvätt o annat=)

Här är en länk till Charlottas blogg : www.kvarnbrannan.blogg.se
Och till Annas blogg: www.auricomus.blogg.se

Kram på er ljuva själar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Man tackar man tackar!! :D

2011-07-16 @ 00:53:51
URL: http://auricomus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0