Sol, bad och underbara hästar!

Denna dagen började långt ifrån bra. Slog i huvudet i en hylla på jobbet så det blev ett jack i hårbotten som blödde fint.  Men så messade min kompis Anna i slutet av arbetsdagen om jag ville följa med henne ut och rida när jag slutat. Jag tackade ja, och följde med henne ut till hennes föräldrahem där hennes häst och några andra hästar går på sommarbete. Vi var ute i nästan 2 timmar och red, tränade galoppfattningar och badade bla med hästarna. Urmysigt och välbehövligt! Så underbara djur, och Elrigo(Annas häst) Och Nora som jag lånade var verkligen med på noterna, lyhörda och så fantastiskt fina! Känns kul att kärleken till att hålla på med hästar allt mer kommer tillbaka och jag känner att Albin är med mig i allt, vilket gör att jag kan känna en mer äkta glädje komma tillbaka.

3 dagar kvar ju till semester...wohooo! Är så efterlängtat att ni anar inte! Får se om det blir att resa iväg, men annars så får man passa på att bara njuta av att vara hemma, pyssla lite och allmänt njuta av livet:)

Kört igång med LCHF igen, oh yes:) Och nu med ridningen som kommer motionen att kickas igång! Känns toppen!

Kram ljuva själar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0