Låt mig presentera: Hypra!

I måndags blev det så dags att göra hästaffär! Började ju leta häst redan i januari med tanken att jag skulle ha två, så kunde Albin vara träningskompis, eller iaf bara vara kompis till den nya, men så hann ju aldrig bli fallet då jag tvingades avliva honom den 13/6. Men så kom en lite märr som jag haft ögonen redan som föl in i bilden igen, nämligen Hypra. Och efter några turer till Bratten där hon är uppfödd och sedan ut till Trevnaden utanför Lycksele där hon går på bete så bestämde jag mig att henne skulle jag ha! Så i måndags skrev jag och hennes uppfödare Charlotta Nordin papperna, betalningen gjordes och hon blev min. Har pratat med Agria och fixat så hon är fortsatt försäkrad och med hjälp av Charlotta och min goda vän Anna så är hon snart inkörd=) Är en duktig och känslig tjej som det ska bli spännande att följa. Hypra blev även verkad av Charlotta idag och hon stod i princip som ett ljus! Annas goda NH arbete har verkligen gett resultat! Tusen tack Anna och Charlotta för allt hitills och allt som komma skall!


(Fotot taget av: Emma Karlsson)
Hypra
Född:2010-05-27
E: Feseth Lynet(NO)
U: Hygga(NO)
EE: Järvsöfaks
UE: Spang Best
Äg: Erika Persson

Puss ljuva själar!


Kommentarer
Postat av: Millet

Grattis gumman!

2011-07-28 @ 23:39:10
Postat av: Anna

Önskar dig all lycka men Hypra, Jag tror på er båda :) Grattis än en gång :) <3

2011-07-31 @ 15:45:40
URL: http://auricomus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0