Så var det roliga slut...

Nu är det dags att återgå till arbetet! Imorgon klockan 5.00 ringer väckingen och man skall pallra sig upp till arbetet. Är glad att jag tog min weekend i Göteborg, så jag har något som kan hålla mig uppe ett tag framöver. Brukar iofs inte ta så länge innan man är inne i rutinerna igen, och nu så har man ju allt jobb med Hypra också som gör vardagen mindre grå=) Men goa götet is the shit! All kärlek till den underbara staden!

Idag var det iaf åter dags för Hypra att gå framför vagnen, vilken hon klarade galant. Idag så provade vi även att jag hade mer kontakt med hennes mun, lite små protester men det handlar mest om ovana. Går som tåget detta, vilket känns bara bra! Efter Hypras lilla pass så fort vi ut med Elrigo och Nora, Elrigo fick dra däck efter rockarden idag o Nora reds. Gick bara bra, även om hästarna var lite extra på G idag.

Blev ett pass Flowin igår, ridning idag och troligtvis blir det Flowin imorgon med efter jag varit hos Hypra. Det tar sig med träningen även för mig=) Nu ska jag dock slöa lite och njuta av minnet av kräftskivan igår hemma hos mamma, MUMS!

Kram ljuva själar

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag vill ha mera update om Hypra! Å bilder =) Kram!

2011-08-24 @ 21:49:10
URL: http://humla.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0