Ingen vila, inga ursäter!!

Körde för någon vecka sedan Sjukhusdieten, vad den är och vad den exakt gör finns att läsa här:
http://www.familjeliv.se/Forum-11-258/m42940419.html
 
Gick ner 3,4 kg med den och kände mig piggare och fräschare i kroppen! Efter det så har jag inriktat min kost mot LCHF, inte den strikta varianten, men att iaf skära bort mer kolhydrater. Har i ärlighetens namn gått sådär, men inga ursäkter mer det är bara att se till att göra det bättre!
Motionen har sett ut så här:
Onsdag14/8: Promenad ca 25 min
Torsdag 15/8: Promenad med stavar 4,5 km
Fredag 16/8: Zumba Live DVD 55 min
Lördag 17/8: Promenad ca 25 min
Söndag 18/8: Zumba Flat Abs DVD 20 min, plus 11 min av Zumba Express 20 Minutes DVD
Tänkte även ta en promenad ikvll för att möt hjärtat när han slutar jobbet.
 
Ingen vila och inga ursäkter!!

Kommentarer
Postat av: Milla och Lyra

Go girl!!

2013-08-18 @ 17:37:08
URL: http://millashundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0