Nöjd!

Hej hopp! Inte funnits så mycket gällande Hypra att uppdatera om, hennes växtperiod har bara fortsatt, men nu ÄNTLIGEN börjar blodkärlen kännas bättre/ försvinna! Och det märks på Hypra också, hon är mycket gladare och pigg på ett helt annat sätt nu=) Har börjat tömköra henne på plan varannan dag nu ung, med tömkörningsgjord och inspänd med inre tömmen så att hon går lätt ställd i det varv hon ska arbetas i, funkar bra och vi har så smått kommit igång med lite travarbete! Mattes duktiga tjej<3 Ser inte ut som en nordsvensk, riktigt smäcker o läcker är hon:P

På det privata planet så har jag bytt jobb. Tagit tjänstledigt från mitt städjobb på Lycksele lasarett och börjat som nattare på Statoil! Började min inskolning idag och det gick över förväntan=) Riktigt roligt! Imorgon jobbar jag dag igen mellan 8-17:) Wehaaa!!!

Måste få med någon och fota Hypra så man får upp mer bilder:P


(Hypra på bete sommaren -11, foto: Anna Sjögren)

Över och ut!


Kommentarer
Postat av: charlotta

Aha, är det här du håller till... hihi

2012-05-15 @ 22:26:38
URL: http://kvarnbrannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0