Bra bra

Blev promenad med Hypra och Ruben idag så dom fick komma ut och röra på sig efter banjobbet igår. Båda kändes fina i benen och var på gott humör. Annas lillasyster Rosina följde med och red på shettisen Primula som Anna har på foder från samma stall som Hypra står i på Berglunda. Rosina fick även rida en liten stund var på både Ruben och Hypra och det gick hur bra som helst.  Rosina är för sin ålder mjuk och fin i handen och riktigt följsam när hon rider=).
Passade på efter stallet så fick Mats och Anna lämna av mig på Lyckan så gick jag hem, en promenad på mot 5 km. Kändes riktigt skönt och vid hemkomsten så firade jag detta med ett glas hemmagjord blåbärsaft som jag fått av Annas mamma och pappa. Gott!

Och detta får bli ett kort inlägg. Ska inta horisontaläge i soffan och se slutet på Vampire Diaries, säsong 2...sov inte så bra natten innan och det känns.

Över och ut, totalt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0