We all fall off the wagon sometimes

*SMACK!* Precis mitt i nyllet kom smällen som slungade mig tillbaka till verkligheten. Det hann inte ens gå ett dygn sedan hemkomsten från Skellefteå. Hej sa livet, dags att vakna upp från bubblan och möta demonerna ansikte mot ansikte. Det fick mig att gå ner på knä, men tack vare de änglar jag har i mitt liv så bestämde jag mig att ta mig upp på fötter. Livet är tungt just nu på många plan, men jag tänker inte vika mig, jag kan inte och vill inte heller. Jag ska ta mig igenom detta även om det i slutändan innebär att jag kommer förlora stora delar av mitt hjärta, så må så vara. Livet ska jag möta dag för dag, göra det bästa av varje dag, se det bästa även i de mörkaste av stunder, låta mina änglar leda och stötta mig, våga vara svag och våga vara stark.
En ängel höll mitt hjärta i en hel timme igår, bollade mina tankar och lockade fram skratt. Är henne evigt tacksam för detta.

Sträckläser just nu boken; This is gonna hurt - Nikki Sixx, och den är en räddare i nöden just nu och den kom in i mitt liv i precis rätt ögonblick. Jag kommer när jag läst klart den att kunna sälla mig till den skaran av människor som säger att en bok förändrat deras liv, för det gör den kapitel för kapitel.

Puss på er ljuva själar!

Kommentarer
Postat av: Millet

Man ramlar men reser sig igen, varje gång.. Kram!

2011-04-18 @ 22:28:52
URL: http://crowblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0