Det är ett regn som faller ner

Regnet faller ner här över Medlefors och det känns ganska gött att hålla sig inomhus. Fick supergod tacopaj till middag, man har blivit extremt bortskämd med god mat under denna vistelsen kan jag säga! Hur ska man kunna gå tillbaka till sin egen matlagning efter detta kan man ju fråga sig haha! Men visst ska det bli skönt att komma hem igen på fredag, gosa med min lilla Amanda och få pyssla med pållen Albin, men jag har fått rapporter att dom mår bara bra och blir väl omhändertagna så jag kan nog stanna borta ett tag till haha;)
Nää nu ska man utforska kvällen lite mer och se vart den tar mig.

Puss återigen ljuva själar


Kommentarer
Postat av: Millet

Ja maten på Medlefors slår ALLT! Jag har vart där många gånger och efter varje måltid så rullar man ut från matsalen =)

2011-04-11 @ 15:31:05
URL: http://crowblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0