Back too the roots!

Känns mer rätt att gå tillbaka till det jag började som, en pärla från det ljuva norrland för att ta stegen fram mot ett nytt liv, en ny tid och livets äventyr och det oändliga som väntar. Denna blogg kommer spegla djupa tankarm varvat med utvalda dela av mitt liv.
Sitter just nu med dagen framför mig i Skellefteå, är där på fackligkurs med ett vad det visat sig ett underbart härligt gäng. Dom har gett mig ny energi och tankar och funderingar, vilket är något man tacksamt och ödmjukt tar emot. Har fått ny inspiration till att rita, så går nu igenom lite tutorials för att förfina tekniken, och lyssnar samtidigt på Eldkvarn och Kärlekens tunga...ljuva ord och toner som går in i själ och hjärta.

Puss på er ljuva själar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0