Underbar dag<3

Idag så var hjärtat helt ledig så vi unnade oss en heldag inne i Övik. Strosade runt i diverse butiker, kollade på allt från möbler till skotrar och bilar. Blev farligt sugen på att köpa en Audi A3 Sportsback....mums! Fick provköra en bil ur den serien, vilken skön bil att köra och vilken väghållning...helt underbar! Men det känns som lite fel läge att köpa en sådan då vi behöver en kombi och det är ju vad jag har i min Saab 93 TDI sport kombi, som dessutom är en bra bil att dra med., Audin är bara en halvkombi. Och sen har hjärtat fått ett bra erbjudande om en Skoda Scout som vi kan få köpa loss om ung 2 år...så Saaben får nog hänga med ett tag till=).
Sen på hemvägen blev det kaffe hemma hos ett par vänner till hjärtat, mycket prat o skratt. Och nu i skrivande stund så sitter jag, hjärtat och hans kompis Nicklas och kikar på dekaler till formulan(skoter). Måndagsmys;)
Imorgon blir det att åka upp till Lycksele för personalmöte och hälsa på Hypra och min underbara xtra familj ute på Berglunda=)
Ska bli bättre på att lägga ut bilder, får nog ta och låna med mig hjärtats kamera imorgon;)
Må gott! Och ta vara på varandra. Tänker på Er alla som drabbade i lägenhetsbranden på Brännbergsvägen<3
 

( Min garderobsblomma som valde att blomma lagom till min födelsedag den 23/4)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg.

2013-09-11 @ 08:30:09
URL: http://walkyria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0