Mo money, mo problems...

Hästfri idag...men saknar den lilla pärlan!<3

Igår så hade jag en mysig tur med våra hästar på över en timme. Bara lätt jogg och mycket skritt. Dom fick prova på att gå efter vägen och möte trafik både på dit och hemvägen. Och dom skötte sig så bra att man kan knappt fatta det. Hemvägen kom både en brandbil, en buss och en liten skåpbil! Vilka psyken dom och stabilitet i dessa vackra huvuden! På söndag blir det tripp till Skellefteå då Anna och Mats ska hämta sin nya vagn och så ska vi köpa skor och säkert lite annat smått o gott!
Sen så önskar jag att min förkylning kunde släppa! Tät som jag vet inte vad, det enda som egentligen släppt är febern, slemmig i hals....nää ursch för att vara sjuk!
Sen så ska jag boka tid för tattuering!!!! Hittat mitt motiv som jag vill ha förevigt på min kropp, har en till planerad i mitt huvud men måste bara hitta det rätta fotot för den=) Och ska börja kolla efter ny bil, behöver ha något som orkar dra transport utan att avlida och sluka soppa....pengar pengar haha=) En ny telefon är man även på span efter...

Dags nu för att skjutsa Anna till jobbet...sen hem o mysa med katterna=)

Mys och må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0